مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 00:002023-12-26سياسي

گفت وگوی تفصیلی| مصطفی رزاق کریمی: مستند «احمد» را با تأیید سیدحسن خمینی ساختم


کارگردان مستند «احمد» با تاکید بر اینکه پذیرای همه نقدها در ارتباط با این مستند است گفت:مستند «احمد» را با تأیید سیدحسن خمینی ساختم.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر ـ احسان هوشیارگر: سید احمد خمینی را به تعبیری یکی از فراجناحی ترین شخصیت تاریخ انقلاب اسلامی می دانند.

کسی که یار و امین بنیانگذار انقلاب بود و از دوران تبعید حضرت امام در عراق، شهادت برادر بزرگتر، تبعید در نوفل لوشاتو فرانسه و روزهای جانکاه بیماری امام و در نهایت درگذشت رهبر انقلاب همواره در کنار و شانه به شانه امام و پس از آن در کنار مقام معظم رهبری بود.

اما آیا تصویری که مصطفی رزاق کریمی در مستند احمد ارائه داده همه واقعیت درباره سید احمد خمینی است؟ بدون شک یکی از بحث برانگیزترین مستندهای هفدهمین جشنواره سینماحقیقت احمد به روایت مصطفی رزاق کریمی بود.

کارگردانی که پیش تر فیلم بانو قدس ایران را درباره خانم خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) ساخته بود که این مستند هم در زمان نمایش واکنش برانگیز شده بود و این بار با سرمایه گذاری موسسه عروج فیلم و با همراهی سید حسن خمینی، سراغ عضوی دیگر از خانواده امام (ره) زندگی و زمانه حجت الاسلام سیداحمد خمینی (ره) را دوران کودکی تا پیروزی انقلاب اسلامی و 5 سال پس از فوت حضرت امام را به تصویر کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| مصطفی رزاق کریمی: مستند «احمد» را با تأیید سیدحسن خمینی ساختم

گفت وگوی تفصیلی| مصطفی رزاق کریمی: مستند «احمد» را با تأیید سیدحسن خمینی ساختم